Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2012. augusztus 26., vasárnap

Egészségsarok - Így szoktam le a cigiről...



Hazaérve a friss levegőről, megéreztem, hogy az otthonom áporodott nikotin szagtól bűzlik.
Felrémlett bennem, hogy feltehetően én is épp így szaglok, ami mások számára taszító lehet. Főként a párom véleménye érdekelt, aki szintén dohányzott ugyan, de az átható bűz Őt is zavarta.
Téli időszakban ez még morózusabb, hiszen nem hagyja nyitva az ablakot az ember egész napra...
Egyre jobban undorodtam a cigitől, egyre rosszabb lett az íze is. Egyre kevesebbet szívtam, és azon kevés alkalmak során sem tudtam egy egész szál cigit "elfogyasztani".

Egyik napról a másikra tettem le (a párommal együtt).
Ennek lassan két éve.
Nem hiányzik.
Written by Syssa®

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése