Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2012. szeptember 19., szerda

Egészségsarok - Egészség mindenek előtt...

Nem olyan régen találtam egy hirdetést a Facebook-on.
Kattintottam, körbenéztem, elámultam, aztán elvesztettem a lelkesedésem, mert rájöttem, hogy nincs pénzem :(

Aztán a tekintetem a felhívásra tévedt: legyen nekem is saját webáruházam ott, hirdessem a termékeket, kaphatok jutalékot!

No, gondoltam, miért ne regisztrálhatnék? Megtettem, hiszen veszíteni valóm nincs.

Igen ám, de az áruház termékeinek ajánlásával eddig nem foglalkoztam.

Most kitettem a Facebook-ra is: Vitalabc.hu

Hogy miért? Mert van ott egy termék, amit nagyon szeretnék kipróbálni. Most "olcsó", és talán valamelyest segíthet is.
"Tudományoskodása": Winter Lipo+ (500 ml)




Written by Syssa®

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése